۱۳۹۸ خرداد ۱, چهارشنبه

مجاهد شهید حسینعلی نصرآزادانی


مشخصات مجاهد شهید حسینعلی نصرآزادانی
محل تولد: اصفهان
تحصیلات: فوق ديپلم
سن: 32
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

حسینعلی آزادانی در سال۱۳۵۲ با مجاهدین آشنا شد. در زمستان۵۷ با مجاهدین آزاد شده از زندانهای شاه در ارتباط قرار گرفت و از آغاز پیروزی انقلاب در جنبش ملی مجاهدین در اصفهان، مسئول بخش دانشجویی بود. سپس مسئولیت حفاطت از میلیشیا و تیمهای تبلیغی را به‌عهده گرفت. 
از آن پس به کرمانشاه منتقل شد و مسئول تبلیغات جنبش مجاهدین در آن منطقه شد. پس از شروع مبارزهٌ مسلحانه، او در بخش تدارکات نظامی فعالیت می‌کرد و مدتی نیز فرمانده سه تیم عملیاتی بود. در ۲۳ بهمن۶۰ به پایگاههای مجاهدین در منطقه اعزام شد. از بدو تشکیل واحدهای نظامی مجاهدین و بعد از آن گردانهای رزمی در آنها سازماندهی شد و در مأموریتهای نظامی متعددی شرکت داشت. 
در چند عملیات ارتش آزادی و نبردهای آفتاب و چلچراغ با دلاوری تمام درحالی‌که فرماندهی یک دستهٌ رزمی را به‌عهده داشت، جنگید. در فروغ‌جاویدان با عشقی سرشار برای آزادی میهن و مردمش وارد میدان شد و در یکی از نبردهایش دامن محبت به خون رنگین کرد و به جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست. 
«…‌من آتشم، فرزند بمب و انفجار، من خشمم، فرزند انتقام، من جرقه‌ام فرزند باروت، من مجاهدم، فرزند خلق قهرمان ایران که در ۳۰خرداد۶۰ متولد شدم، شماره شناسنامه‌ام بی‌نهایت، صادره از میدانهای رزم و نبرد بی‌امان علیه دجال زمان است. آری من یک مجاهدم، فرزند مسعود و مریم، این منجیان بزرگ بشریت، این حاملان کلام خدا، این منادیان آزادی و برپاکنندگان قسط». وصیت‌نامه ‌ـ‌ ۱۹شهریور۶۶

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر