۱۳۹۸ بهمن ۲۰, یکشنبه

مجاهد شهید مهدی غلامی‌سمسوری


مشخصات مجاهد شهید مهدی غلامی‌سمسوری

محل تولد: اصفهان
شغل: مغازه دار
سن: ۲۰
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

مجاهد شهید مهدی غلامی‌سمسوری از سربازان آزاده‌یی بود که در روز ۱۱آذر۶۶ در یکی از عملیات ارتش آزادیبخش در منطقهٌ کوشک، خود را تسلیم رزمندگان ارتش آزادی کرد. طی مدتی که نزد مجاهدین بود نسبت به جنایتهای رژیم خمینی و اهداف مجاهدین و ارتش آزادیبخش، بیشتر واقف شد و سپس تصمیم گرفت به ارتش آزادیبخش بپیوندد. 
او طی درخواستش نوشت:«… با سلام به تمام شهیدان راه آزادی و استقلال. و سلامها و درودها به مجاهدین کبیر مسعود و مریم، من مهدی غلامی اسیر شده در منطقهٌ کوشک، به اطلاع فرمانده اردوگاه می‌رسانم که همبستگی و پیوستگی خودم را به ارتش آزادیبخش اعلام می‌دارم. و خواستارم که هم‌چون دیگر رزم‌آوران شکست‌ناپذیر سلاح به‌دست گرفته و علیه خمینی کثیف مبارزه کنم و این تن ناقابل خویش را فدای استقلال و آزادی وطنم کنم. خواهش می‌کنم که این نامه را به‌دست رهبری برسانید. و از رهبری خواهش می‌کنم که مرا بپذیرد تا بتوانم به ملتم و به وطنم خدمت کنم». تقاضای پیوستن ـ ۱۶بهمن۶۶
او، با این انتخاب راه افتخار و شرف ابدی را برای خود برگزید، جان پاکش را «فدای آزادی و استقلال» وطنش کرد و در کنار دیگر شهیدان ارتش آزادی در عملیات کبیر فروغ جاویدان، جاودانه شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر