۱۳۹۸ اسفند ۲۸, چهارشنبه

مجاهد شهید زهرا باقرآبادی


مشخصات مجاهد شهید زهرا (شیرین) باقرآبادی

محل تولد: قزوين
سن: ۲۹
شغل: معلم
تحصيلات: دانشجوی کشاورزی
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

«... مادر خوب و نازنينم، در آخرين فرصت است كه اين نامه را مینويسم. میخواستم كه از زحماتی كه برای من متحمل شدهای تشكر كنم...
الان در ارتشآزادیبخش ملی،... در لباس يك رزمنده مجاهد، سرباز فدایی مسعود و مریم هستم. افتخار بسيار با ارزش و شكوهمند و بینظیری است. آخرديگر در كجای دنیا می‌توانستم به چنين چيزهایی برسم. برابری محتوایی زن و مرد، روابط و مناسبات فوقالعاده عالی، با صفا و خالی از هرگونه حسابگری... میدانم كه در زندگی خیلی سختی كشیدهای. خودم شاهد بسیاری از آنها بودم. ولی من با پيدا كردن سازمان جواب همه این مشكلات و تضادها را پیدا كردم. من به راه و آرمانهای والای مجاهدین ایمان و اعتقاد دارم و رهایی و آزادی خود را در این می‌بينم كه سازمان و رهبری آن را رها نكنم و تا به آخر با آنها باشم».
شیرین باقرآبادی در سال۵۸ به میلیشیا پيوست. از آن زمان تا هنگامی كه به عنوان یك رزمنده دلير ارتشآزاديبخش در عملیات چلچراغ شركت نمود، راهی بس طولانی طی كرد و در هر قدم بهای سنگین مجاهد ماندن و ادامه دادن به مبارزه علیه رژيم ضدبشری خمینی را مشتاقانه پرداخت. اين شيرزن مجاهد با وجود آن كه یك دستش در عملیات چلچراغ مجروح شده بود، اما با اصرار خودش در عملیات فروغ جاويدان شركت كرد. در آخرين نبرد دليرانهاش برای آزادی، پس از به هلاكت رساندن انبوهی از مزدوران، به كهكشان شهیدان پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر