۱۳۹۸ تیر ۱۵, شنبه

مجاهد شهید حسن چکبرمفرد


مشخصات مجاهد شهید حسن چکبرمفرد
محل تولد: کاشان
شغل: -
سن: 26
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... من هم اکنون سلاح بر دوش در ارتش آزادیبخش ملی، در صفوف پاک کجاهدین برای صلح و آزادی میهن در زنجیرم می جنگم و این لحظات پر غرور و پر افتخار زندگیم می باشد. امیدوارم شما هم از این بابت خیلی خوشحال باشید. حتما خبر عملیات ارتش ما را در عملیات آفتاب و چلچراغ و آزاد کردن شهر مهران شنیده اید.
راستی مادرجان، تو مثل شمع می سوزی و حیات خود را مایه روشنایی زندگی ما کرده ای اما چاره این است که با این نظام استثماری باید بجنگیم تا همه آسوده باشند و همه از چنگال فقر و گرانی نجات پیدا کنند. سفارش من به برادران و دوستانم این است که راهی پیدا کنید و به ارتش آزادیبخش ملی و مجاهدین بپیوندید. نامه به خانواده
حسن چکبر در اواخر سال 57 با مجاهدین آشنا شد و با انجمن دانشجویان مسلمان دانشکده شامخی کاشان رابطه فعالی برقرار کرد. تیرماه سال 60 دستگیر شد و مدت 5سال در زندان به سر برد. در سال 66 خود را به قرارگاههای ارتش آزادیبخش رساند. در چندین رشته عملیات ارتش آزادیبخش شرکت کرد و سرانجام در عملیات فروغ جاویدان به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد و به شهادت رسید.
پیکر پاکش در خاکپای سرور شهیدان حسین بن علی (ع) در کربلا به خاک سپرده شد.
«... من به خون شهیدان سوگند یاد می کنم که تا آخرین نفس و آ]رین گلوله با سدکننده راه خدا و خلق خواهم جنگید و در این راه بالاترین افتخار من ایثار جان و خون ناچیزم و پیوستن به کاروان شهیدان خواهد بود.» تقاضانامه - 1366

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر