۱۳۹۶ شهریور ۲۳, پنجشنبه

مجاهد شهید مراد شجاعی


مشخصات مجاهد شهید مراد شجاعی
محل تولد: شهر كرد
تحصيل: دیپلم
سن: 19
محل شهادت: اصفهان
زمان شهادت: 1367

وصيتنامه مجاهد شهيد مراد شجاعي

به نام خدا و بهنام خلق قهرمان ايران
وصيتنامه مراد شجاعي به خانوادهاش: پدر و مادر گرامي – از اينکه شما را مطلع نکردم و در جريان امر نگذاشتم و رفتم پوزش و معذرت خالصانه ميخواهم اميدوارم که به ايثار و فداي هميشگي تان مرا ببخشيد، به پدر گرامي شما هميشه براي من و يا بهتر بگويم براي ما يک الگو و يک اسطوره و يک ستاره درخشان مقاومت، ايثار، فدا و حماسه بوده ايد و همچنين مادر عزيز و مهربانم، شما نيز همانند پدر، مثل يک شير و بسان يک مادر مهربان و دلسوز و مقاوم و نيرومندي بودي که زبان در وصف شما ناتوان است، بله پدر و مادر عزيزم – من تمام احساسات شما را درک کرده و خوب حس ميکنم ميدانم که شما در طول اين چندسال با مشقت و رنجها و مصيبتها و مشکلات زيادي روبرو بوديد و براي بزرگ کردن ما زحمات و رنجهاي زيادي کشيديد، از اينکه شما از من انتظارات و توقعات زيادي داشتيد و من برآورده نكردم و جامه عمل نپوشاندم، معذرت ميخواهم و اميدوارم که به کرامت و سخاوت جاودانه تان مرا ببخشيد، پدر و مادر گرامي – تنها کسي که مانع به هم پيوستن ما شد اين پير ملحد خميني جاني و خونخوار بوده و اين جدايي تا زماني که خميني نابود نشود از بين نخواهد رفت، من عزم خود را جزم کرده تا در کنار رشيدترين فرزندان مجاهد خلق به حکومت خودکامه خميني ارتجاعي  پايان دهيم و صلح و آزادي را براي شما به ارمغان آوريم- تنها خواهشي که از شما دارم اين است که اصلاً نگران حال من نباشيد و من به زودي زود با ارتش رهاييبخش به وطن بازخواهم گشت اگر در اين راه شهيد شدم دوست دارم مثل شير باشيد و روحيه مجاهدگونه داشته باشيد و اصلاً براي من گريه نکنيد بلکه شاد و خندان باشيد که پسرتان در اين راه شهيد شده، راهي که پايانش برداشتن ظلمات و جبر و حاکميت ضدبشري و جايگزين کردن نور و صلح و آزادي ميباشد، پس مبادا ناراحت و نگران باشيد و دشمن را برخود شاد کنيد بلکه مثل کوه استوار باشيد و افتخار کنيد که پسرتان دنباله رو راه حنيف و موسي مردان دلير و انسان دوست بوده است، و در آخر از شما ميخواهم که اگر در اين چندسال از من اهانتي، خشونتي، بي احترامي نسبت به شما رواشده است، حلالم کنيد.

اما يکايک خواهرانم
خواهران عزيز و مهربانم: يکايک شماها براي من هم خواهر بوديد و هم مادر- زيرا شما بر گردن من حق زيادي داريد انشاءالله اگر زنده ماندم جبران خواهم کرد- اگر طي اين چندسال که شما از من نگهداري کرديد و اگر از جانب من آزار، بي احترامي نسبت به يکايک شما روا داشتم به بخشش بي انتهاي خويش مرا ببخشيد و حلالم کنيد، شماها همه تان براي من الگو و ستاره درخشان مقاومت و ايثار بوديد من به چنين خواهراني افتخار ميکنم- که مثل شير در برابر مشکلات و از همه مهمتر در برابر جبر تحميلي رژيم کثيف خميني ايستادند و خم به ابرو نياوردند.

بله خواهران عزيز، من رفتم به جنگ انساني که هستي و نيستي ما را گرفت، نه تنها ما بلکه تمام ملت اين کشور را. انشاءالله که هرچه زودتر اين پير مزدور شکست ميخورد و صلح و آزادي در دسترس شما قرار گيرد. آزادي که همه ما در انتظار آن هستيم، تنها توصيه اي که نسبت به شما دارم اين است که اگر من شهيد شدم هيچ ناراحت نشويد و غم و غصه به دل راه ندهيد، بلکه فکر کنيد که شب جشن است و شما بايد شاد باشيد و نيز دوست دارم تا اين زمان که براي من الگوي ايثار و حماسه و مقاومت بوده ايد از اين به بعد هم باشيد و در همين راه گام برداريد و نااميد و مايوس نشويد– و از بچه ها هم به خوبي مواظبت کنيد و آنها را بزرگ نمايي که يک مجاهد کامل باشند و تنها يکايک آنها را به جاي من ببوسيد.
... در پايان از تمام فاميل، دوستان، آشنايان ميخواهم که اگر بي احترامي نسبت به آنان شده ازطرف من حلالم کنند.
به اميد پيروزي خلق در زنجير و ارتش رهاييبخش
مرگر بر خميني – درود بر رجوي – زنده باد صلح و آزادي
در ضمن سلام مرا به خانواده خاله صغري برسانيد و از آنها بويژه خاله صغري و دايي عليمراد تشکر کنيد و بگوييد اگر آزار و اذيتي کردم ضمن اين چندين سال حلالم کنيد.

آن پا نميدانم، نميخواهم بدانم که پس ازمرگم چه خواهد شد؟
و کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت؟
ولي بسيار مشتاقم که از خاک گلويم سوتکي سازد.
گلويم سوتکي باشد  بدست کودکي گستاخ و بازيگوش
تا بدينسان بشکند در من سکوت مرگبار را.




مریم رجوی: از قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی نزدیک به ‌سه دهه می‌گذرد. اما این جنایت چیزی نیست که به‌ تاریخ پیوسته باشد. این جنایت مسأله همین امروز است. مسأله نقض فاجعه‌بار حقوق‌بشر در ایران است.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر