۱۳۹۶ مهر ۱۱, سه‌شنبه

مجاهد شهید رمضان پریسوز


مشخصات مجاهد شهید رمضان پریسوز
محل تولد: سمنان
شغل: تكنسین
سن: 30
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

رمضان پریسوز از سال 58 هوادار مجاهدین بود و پس از 30خرداد سال 60 به مدت دو سال در زندانهای خمینی در اسارت به سر برد. در فاصله سال 63 تا 66 ارتباطش با سازمان قطع بود.
او درباره تجربه این دوره از زندگیش نوشته است: «... راستی که بعد از جدا شدن از رودخانه و ماندن در یک برکه چیزی جز پوسیدگی و مرگ را نباید انتظار داشت.
این پوسیدگی در انسان با تمام کششهایی که نسبت به زندگی دارد خیلی زیادتر و حادتر است. این مساله ای بود که از بعد از آزادی از زندان آن را تجربه کردم...«.
به همین دلیل بود که رمضان با تلاش بسیار در صدد وصل به سازمان برآمد و در سال 66 مجددا ارتباط خود را برقرار کرد.
او برای پیوستن به صفوف رزمندگان ارتش آزادی راهی منطقه مرزی گردید.
«... چقدر خوشحالم از این که خودم را در کنار دیگر خواهران و برادران مجاهدم می بینم. راستی که جدا بودم از سازمان چقدر برایم سخت و دشوار بود.
زمانی خودم را زنده و آزاد احساس می کردم که با سازمان بودم.
پدر و مادرم عزیزم، رنج و زحمتهای شما را هرگز فراموش نکردم و برای جبران رنج و زحمت شما و خلق اسیرمان وظیفه داشتم که قدم در این راه بگذارم.
من عاشق زندگی بودم با تمام زشتی و زیباییهایش و می بایست این را ثابت می کردم. زمانی که خمینی با تمام توش و توان علیه مردم و انقلاب و زیباییهای ما بسیج شده، وظیفه ای جز این نداشتم...«. وصیت نامه
رمضان وظیفه اش برای اثبات زندگی را در فروغ جاویدان به درخشانترین صورت به انجام رساند و با خونش فروغی را برافروخت که تا جاودان پیام اور زندگی و آزادگی خواهد بود.
پیکر پاکش در خاکپای سرور شهیدان حسین بن علی (ع) در کربلا به خاک سپرده شد.

مریم رجوی: یقین دارم که رژیم ولایت فقیه با قیام و مقاومت مردم ایران و با ارتش آزادی و هزار اشرف سرنگون خواهد شد. 
خون شهیدان می‌جوشد و رود خروشان خون آنها ضامن پیروزی خلق ماست. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر