۱۳۹۶ بهمن ۴, چهارشنبه

مجاهد شهید طوبی حدادی


مشخصات مجاهد شهيد طوبي (سارا) حدادي
محل تولد: سمنان
سن: 23
شغل: كارگر
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

طوبي حدادي (سارا) در سال ۵۷هنگامي که ۱۳ سال بيشتر نداشت با مسائل سياسي آشنا شد . از همان هنگام به سازمان علاقمند شد و تا ۳۰ خرداد سال ۶۰ به فعاليت ميليشيايي خود ادامه داد. پس از آن با گوش دادن به راديو صداي مجاهد در جريان اخبار سازمان قرار داشت و با به کاربستن رهنمودهاي آن در پراتيکهاي اعلام شده از سوي سازمان شرکت مي کرد .
در سال ۶۵ در پي تلاشهايش توانست از کشور خارج شود و به سازمان بپيوندد. در همين سال وارد يکانهاي رزمي ارتش آزاديبخش گرديد و آموزشهاي نظامي و رزمي را گذراند . در عمليات کبير فروغ جاويدان چون شير جنگيد و قهرمانانه به شهادت رسيد .
ياد شهيدان همواره براي او يادآورمسئوليت بود. در دفتر خاطراتش نوشت:
«... و من مي خندم خونين پيکر و خون افشان و بيقرار به سوي دشمن مي روم ياد شما ياران شهيدم در شليک تفنگ من با من همراه است . خاطرات شما چون خورشيدي تابناک انرژي فزاينده اي در من ايجاد مي کند . خاطراتي که هر دم آتش در وجودم برپا مي کند آتشي که چاشني دانه دانه فشنگم مي باشند به آنها نياز دارم» .

مریم رجوی: بله، چنان‌که مسعود، درباره این شهیدان گفته‌ است:‌ این خونهای پاک، جوشیدن آغاز خواهد کرد... و خمینی نخواهد توانست این شعله را خاموش کند... 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر