۱۳۹۷ مرداد ۱, دوشنبه

مجاهد شهید سیدابوالفضل هاشمی‌نسب


مشخصات مجاهد شهید سیدابوالفضل هاشمی‌نسب
محل تولد: اصفهان
شغل: مهندس مکانيک
سن: 33
تحصیلات: -
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

سیدابوالفضل هاشمی‌نسب، از سال60 با انجمن دانشجویان مسلمان آمریکا به فعالیت پرداخت. هفت سال کار و تلاش مستمر در جمع‌آوری کمکهای مالی، در پخش نشریه و برقراری آکسیونهای افشاگرانه و نیز در بخش اجتماعی و ارتباط با هموطنان ایرانی، از او یک مجاهد خستگی‌ناپذیر ساخته بود که همهٌ دار و ندار خود را وقف مبارزه کرد. در اوایل سال67 به منطقه رفت و در یکانهای رزمی سازماندهی شد.از آن پس ابوالفضل با شتابی روزافزون، راه پرشکوهش را تا قلهٌ پرغرور فروغ جاویدان امتداد داد. در جریان عملیات، به اسارت دژخیمان خمینی درآمد و پس از تحمل شکنجه‌های بسیار، در زندان به‌شهادت رسید.«…‌‌عشق من سازمان مجاهدین است. در آن‌جایی که دانه‌ها سبز می‌شوند و ریشه‌ها به‌هم می‌رسند. آفرینش در میان پوسیدگی این دنیا تکامل خود را ادامه می‌دهد. من می‌خواهم قلبم را مثل یک میوهٌ رسیده به سازمان و رهبری آن مسعود و مریم تقدیم دارم. آری می‌دانم رسیدن چیست، رسیدن به جامعهٌ بی‌طبقهٌ توحیدی. اما بی‌گمان مقصدی است پرمانع اما پرشور، مقصدی است که همهٌ وجودم به‌سوی آن جاریست. امروز در ایران خمینی‌زده تا چشم کار می‌کند، دیوار است، دیوار جنایت و خیانت و ظلم توسط دژخیم جماران. اما طرف دیگر این دیوار، مقاومت خونین مجاهدین، مقاومتی پرشور و عادلانه. سازمان نیرویی دارد که مرا به خود جذب می‌کند. من سازمان را دوست می دارم، ایران را دوست می‌دارم و فقط در آن‌جاست که وجودم، هدفی برای زندگی کردن پیدا می‌کند…». گزارش ‌ـ‌24شهریور66

مریم رجوی: بله، چنان‌که مسعود، درباره این شهیدان گفته‌ است:‌ این خونهای پاک، جوشیدن آغاز خواهد کرد... و خمینی نخواهد توانست این شعله را خاموش کند... 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر